Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • Browse UWCScholar
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Cleophas, Louis John"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    'n Aksienavorsingsproses met betrekking tot die verbetering van houdings ten opsigte van die vak Psigo-pedagogiek by Nasionale Onderwysdiploma-studente aan die Technikon Skiereiland
    (University of the Western Cape, 1990) Cleophas, Louis John; Meerkotter, D.A; van den Berg, O.C
    Die negatiewe houding van studente, veral Nasionale Onderwys- Diploma (Verkwinkel)-studente, teenoor die vak Psigo-pedagogiek kommerwekkend en moontilk kom hierde negatiwiteit by alle onderwysstudente teenoor dee vak Opvoedkunde voor. Ten einde hierdie negatiewe houding in 'n meer positewehouding oor te skakel, sou moontlik bereik kon word deur die studente meer betrokke nn dne leergebeure te kry. Toe daar by die Technikon Skiereiland dus geidentifiseer is dat studente baie negatief teenoor die vak Psigo-pedagogiek is, het die idee ontstaan om die probleem na te vors en die toestand te probeer verbeter. Deur muddel van hierdle studie is probeer om die aktiwiteite in die klaskamer meer rondom die studente en hul ervaringe te sentreer en die rol van die dosent meer die van fasliteerder te maak. Met die navorsing is gehoop om die studente sover te kry on meer verantwoordeilkheld vir hul eie leer te neem.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback